poniedziałek, 30 lipca 2012

Bohaterowie : ]

Sydney ( 19 lat ) - Mieszka w Londynie . Jej tata jest producentem a mama jego prawą ręką  . Ma wszystko czego chce i to czego nie chce . Rodzice rozpieszczają ją na siłę , może robić wszystko , co chce , gdzie chce i jak chce . Kocha zakupy ( i dzięki rodzicom wydaje na nie fortunę ), muzykę i sport . Chłopcy się za nią uganiają a ona sama nie wie czemu i najczęściej delikatnie odtrąca ich zaloty . Uwielbia imprezować ze swoją najlepszą przyjaciółką która mieszka w Miami . Zawsze ( na koszt Sid ) przylatuje na tydzień ( lub dłużej ) w wakacje i razem mieszkają w jej Willi . KOCHA NAD ŻYCIE zespół The Wanted .




EPIZODYCZNIE : Martyna ( 19 lat ) - Mieszka w Miami , wcześniej mieszkała w Londynie ale tata dostał lepszą prace i całą rodziną się przenieśli . Kocha jazdę konno , muzykę i jazdę na deskorolce . Tak jak najlepsza przyjaciółka Sydney uwielbia imprezować i ma bzika na punkcie The Wanted .




The Wanted - Brytyjski boysband . Członkowie : Tom , Max , Siva , Jay i Nathan . Kocha ich niejedna dziewczyna . Kochają muzykę i imprezy . Lubią zaszaleć . 



  Postacie drugoplanowe :  

~Mark i Lucy - rodzice Sydney

~Lily i Rose ( 19 lat ) - koleżanki Sydney . 




Witam was na moim nowym blogu ;d Mam nadzieję , że wam się spodoba ;) Na razie przedstawiam bohaterów ale spodziewajcie się niedługo prologu ;] Modlę się aby ten blog odniósł taki sam sukces jak poprzedni który pisałam z Martyną ...
Kocham was i pozdrawiam <333

4 komentarze:

  1. Na pewno odniesie wielki sukces ja już jestem przygotowana na przenosiny z tamtego bloga na tego.
    Zapisałam w zakładkach ;p
    Czekam na rozdział 1 i pozdrawiam Nat. ;*

    Zapraszam do mnie story-o-the-wanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja czekam z niecierpliwością :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy rozdział? Już sie doczekac nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń