wtorek, 31 lipca 2012

Prolog : ]

" Przesadziłam . Mogłam tyle nie pić " - pomyślałam wstając z łóżka . Tak , zdecydowanie przesadziłam no ale 19 urodziny ma się tylko raz a Lily nie mogła zrobić sobie imprezy bez kosmicznych ilości alkoholu . Zwlekłam się z łóżka i poszłam pod prysznic . Potem odprawiłam poranne czynności , rozpuściłam włosy i ubrałam się w bluzkę na ramiączkach z etykietką Jacka Danielsa , krótkie jeansowe spodenki i żółtą bandanę na głowę . Wzięłam swojego BlackBerry i zeszłam na dół po marmurowych schodach . Cisza , no tak zdziwiłabym się gdybym usłyszała dźwięki jakie towarzyszą robieniu śniadania albo prowadzeniu rozmowy . Rodzice oczywiście w pracy , kasa jak zwykle na stole , śniadanie zrobione przez gosposie , która sprząta coś gdzieś w domu . Zjadłam płatki , wsadziłam kasę ( czyli 100 funtów ) do kieszeni , zgniotłam karteczkę od rodziców z napisem : 
       
 " My jak zwykle w pracy . Nie szalej za bardzo w domu ;) Pieniądze masz , samochód i motor zatankowany , możesz jechać gdzie chcesz . Wracamy jutro bo idziemy jeszcze na przyjęcie . Mamy dla ciebie niespodziankę !   
                                                                                            Kochamy cie "

i wyrzuciłam do kosza . Wzięłam tabletki na ból głowy i poszłam do salonu . To taka nasza tradycja , rodzice całymi dniami siedząc w pracy a jak nie , to są na jakiś przyjęciach , bankietach , służbowych spotkaniach itp itd . Ja siedzę sama albo z koleżankami . Chodzę na imprezy albo na zakupy . No i oczywiście wyścigi , na motorze . Nielegalne wyścigi . Doszłam do salonu rozwaliłam się na kanapie i włączyłam telewizje . Jakieś durne seriale więc włączyłam muzykę a tu proszę The Wanted " Glad You Came " . Gdy śpiewałam sobie przypomniało mi się co pisało na karteczce od rodziców : " Mamy dla ciebie niespodziankę " . Ciekawe jaką , niech zgadnę : " Wyjeżdżamy na tydzień a ty będziesz sama ! " miałam tak już dwa razy więc jestem tego prawie pewna . Nudziłam się więc zadzwoniłam po Lily i Rose . Po 15 minutach przyszły i razem poszłyśmy kąpać się w basenie w ogrodzie . Gdy już siedziałyśmy na brzegu i moczyłyśmy nogi zauważyłam , że dziewczyny jakoś dziwnie na siebie patrzą :
- Ej , co jest ? - spytałam a one pokiwały do siebie głowami
- Byłaś dzisiaj na twitterze ? - pisnęła Lily
- Nie - zdziwiłam się - A co ? - spytałam podejrzliwie
- Tata ci nic nie mówił ? - spytała szybko Rose
- Nie ? Ale napisali mi , że mają dla mnie niespodziankę - powiedziałam patrząc na nie uważnie a one uśmiechnęły się od ucha do ucha
- W takim razie nic ci nie powiemy - powiedziały równo a ja zrobiłam minę  " Are you fuck kidding me ? "
- To po co w ogóle zaczynałyście temat ? - spytałam wkurzona
- No bo musiałyśmy zobaczyć czy wiesz - wyjaśniła Lily z głupim uśmiechem
- Dowiesz się w odpowiednim czasie - dodała Rose
- O wy ! - wrzasnęłam i w wrzuciłam obydwie do basenu .
Cały dzień na zmianę kąpałyśmy się , słuchałyśmy muzyki i podjadałyśmy . Wypiłyśmy po Reddsie i zaległyśmy na kanapie w salonie . Oglądałyśmy kanały muzyczne i gadałyśmy o The Wanted . Około 22 . 30 dziewczyny poszły a ja od razu weszłam na twittera . Zobaczyłam swoją tablice pogadałam z paroma osobami i weszłam na konto chłopaków . Mam świra na ich punkcie i zawsze gdy byli w Londynie ja albo nie mogłam iść bo byłam gdzieś z rodzicami albo w ogóle nie było mnie w Londynie . Przeglądałam ich tweety , nic ciekawego . Moją uwagę przykuł jeden , zobaczyłam słowa " nowy teledysk będzie ..." i zaczęłam wrzeszczeć ze szczęścia . 


No i jest prolog :) Mam nadzieje , że nie zanudziłam was na śmierć  ale chciałam przedstawić wam życie Sidney ;p W następnym rozdziale będzie więcej akcji obiecuję ;****
Nie zawiodłyście się ? Tak się bałam tego , że wam się nie spodoba że nie spałam w nocy bo myślałam jak go napisać .... xd Dajcie znać co sądzicie ;d 
Kocham was <3333
8 komentarzy = rozdział ; ]    

8 komentarzy:

  1. ee tam :D jak dla mnie to jest świetny prolog ♥ nie marudź i pisaj dalej xd
    PS. 1 ja też cię zabiję za śmierć Kasi ;p
    PS. 2 xd dzięki za taki miły komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    to dopiero prolog , a mi już podoba się
    czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski! Czekałam na niego!
    Co będzie dalej?!
    Weny!

    PS. LUDZIE, DODAWAJCIE KOMY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No Córko maja Chrzestna...
    Jestem zaszczycona móc być Twoją Matką Chrzestną :***
    Jestem taka z Ciebie dumna, że puszę się jak paw ;D
    Kolejny już raz udowodniłam i mi i wszystkim, że masz prawdziwy TALENT!!!
    Ten prolog jest REWELACYJNY!!!
    I nikt temu nie zaprzeczy :)
    (A spróbował by kto, to utłukę gołymi rękoma!!!!!!!)
    Kocham Cię Kasiu :*******
    I czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiada czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest Megaaaaaa! ♥
    Jestem bardzo ciekawa co to za niespodzianka i co z tym nowym teledyskiem...
    Czekam na nn, pozdrawiam Nat. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko! Ale ja bym Cię teraz łaskotała ze szczęścia, ze piszesz bez przerwy! A tylko spróbuj kiedyś sobie przerwę zrobić. Cóż, znalazłabym, wytłukła z głowy głupoty, potem musiałabyś jeździć do dentysty xDD
    Nie no, żartuję...ale tylko mi spróbuj! xDD
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ósma, a więc poproszę pierwszy rozdział :D
    Ciekawe co z tym teledyskiem xdd
    Pisz szybko <3
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń