czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Award 3 :]

To już moja 4 nominacja O.o WOW !!! Dziękuję ci bardzo Hela ;*****
A oto odpowiedzi na twoje pytania :

1.Masz jakieś zwierzątko w domu ? 
Nie mam , no chyba że brat się liczy xd

2.Masz rodzeństwo ? 
Brata młodszego ;D

3.Jakie imiona będą miały twoje dzieci ?
Otóż ja będę miała bliźniaki ! Będzie Adaś i Albert albo Nikodem i Nataniel ^^ tak wiem jestem dziwna xd

4.Jak wyglądałaby twoja idealna randka?
Łoo boże xd Nie wiem , wystarczyłoby mi gdyby chłopak z którym bym na niej była nie widział nic poza mną ;)

5.Jak będzie będzie wyglądała twoja przyszłość za 10 lat ?
Nie znam odpowiedzi na to pytanie ;p

6.Jaki jest twój ulubiony film ?
Sala Samobójców i Jak się pozbyć cellulitu ^^ 

7.Co byś zrobiła jakbyś wygrała kumulację w lotto ?
Kupiłabym mamie dom i samochód ;D a sama pojechałabym do Las Vegas z koleżankami xd

8.Co robisz gdy jest ci smutno ?
Jem słodycze , idę do Martyny albo oglądam jak chłopaki z TW tańczą gangnam style ! xd

9.Boże Narodzenie czy Wielkanoc ?
Boże Narodzenie ! 

10.Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
Róża ;]

11.Co teraz robisz ?
Zabijam w myślach koleżankę z klasy -,-

To tyle ;p Rozdział postaram się dodać jak najszybciej ^^
Kocham was ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz