wtorek, 6 listopada 2012

Rozdział 41 :]

- Sidney ? Siiiidney ! - usłyszałam głos Jake ' a i dopiero wtedy oderwałam wzrok od błękitnych oczu modela , który cały czas promiennie się uśmiechał
- Eeee ... jestem Sidney - wydukałam i wyciągnęłam do Justina rękę , którą on ucałował 
- Miło mi cie poznać - powiedział i uśmiechnął się szeroko 
- No to skoro się już znacie to zapraszam na sesje - powiedział Jake i pokierował nas na balkon .
Tam wytłumaczył nam jakie konkretnie mają być te zdjęcia . Kilka było jak się obejmujemy albo stykamy się nosami . Potem usłyszałam słowa , których tak bardzo nie chciałam usłyszeć :
- Justin pocałuj Sidney ! 
Spojrzałam przerażona na Justina , który zaczął głaskać mój policzek . Zdjęłam jego rękę :
- Mogę prosić o przerwę ?! - krzyknęłam i nie czekając na odpowiedź wyszłam z pokoju . Poszłam do swojej garderoby i siadłam przed toaletką . Oparłam łokcie o stolik i zakryłam twarz rękami . Po chwili sięgnęłam do telefonu , był tam jeden sms . " My sexy boy , Nathan " . Otworzyłam go :

" Hej kochanie ;* Kończę wcześniej więc daj znać jak skończysz to po ciebie przyjadę ;p "

" Przyjedź po mnie już teraz " pomyślałam i odpisałam mu , że na pewno dam mu znać . Siedziałam w ciszy gdy nagle usłyszałam pukanie do drzwi . Byłam pewna , że to Jenna więc mruknęłam " proszę ! " jakież było moje zdziwienie gdy ujrzałam w drzwiach Justina :
- Sidney , musimy zrobić te zdjęcia bo Jake gada z córką przez telefon - powiedział Justin jakby to było nienormalne a ja się zaśmiałam pod nosem
- Taaaak ... już idę - mruknęłam ale Justin przymknął drzwi
- Słuchaj ... zanim pójdziemy to muszę ci coś powiedzieć ... - zaczął dosyć pewnie a ja uniosłam brew 
- Jestem gejem i mam chłopaka . Mam nadzieję , że to nie zmieni twojego stosunku do mnie - powiedział a ja o mało co nie wybuchłam śmiechem .
Nie chodziło o to , że jest gejem tylko o to , że ja oniemiałam na widok ... homoseksualisty . Myślałam , że czułabym się winna całując go ale skoro jest gejem to Nathan nie będzie zazdrosny . Uśmiechnęłam się do niego :
- Nie , nie przeszkadza mi to , że jesteś gejem . W sumie to mi ułatwia sprawę bo mam chłopaka i dziwnie się poczułam gdy chciałeś mnie pocałować - powiedziałam a on się uśmiechnął . 
Razem poszliśmy do pokoju i dokończyliśmy sesję . Okazało się , że Jake nie wiedziałam o orientacji Justina i bardzo przepraszał za to nieporozumienie . W sumie to bardzo polubiłam Justina , można było z nim na luzie pogadać . Po skończonej sesji poszłam do garderoby i zadzwoniłam po Nathana , wytłumaczyłam mu gdzie ma przyjść i rozłączyłam się . Poszłam do jednego z pokoi gdzie Jake miał nam pokazać wszystkie zdjęcia . Były tam kanapy i fotele , żeby usiąść . Siadłam koło Justina , który wręczył mi kawę . Na początku były tylko moje zdjęcia , potem te z Justinem i własnie podczas oglądania tych fot wszedł Nathan . Zobaczyłam błysk w oku Justina :
- Ale przystojniak ! Kto to ? - spytał cicho i przygryzł wargę gdy Nath witał się z Jenną
- Spadaj , on jest mój ! - zaśmiałam się i podeszłam do Nathana , zarzuciłam mu ręce na szyję
- Cześć kotku - mruknęłam 
- Hej kochanie - usłyszałam i dostałam soczystego całusa
- Nathan poznaj proszę Justina - przedstawiłam ich sobie , Justin pożerał wręcz Natha wzrokiem co nie umknęło jego uwadze 
- Dokończmy oglądanie zdjęć ! - krzyknął Jake i w ciszy skończyliśmy je oglądać . 
Potem pożegnałam się ze wszystkimi , wzięłam teczkę z wszystkimi moimi zdjęciamy i razem z Nathanem poszłam do auta . W środku Nathan w końcu wybuchł :
- Dlaczego mi nie powiedziałaś jakie i z kim zdjęcia będziesz miała robione ?! - spytał
- Bo nie wiedziałam - odpowiedziałam 
- A ten koleś ? Podobało ci to całe przytulanie ? I co on się tak na mnie gapił ? To jakiś gej czy co ?! - warknął Nathan a ja nie wytrzymałam i zaczęłam się śmiać
- Bawi cie to ?! - warknął
- Tak bo jesteś zazdrosny o geja - powiedziałam a on zrobił zszokowaną minę - Justin tak się na ciebie patrzył bo mu się spodobałeś . Jak wszedłeś to powiedział " Ale przystojniak ! " - dodałam i popłakałam się ze śmiechu , Nathan miał obrzydzoną minę 
- Ty się z nim całowałaś a potem ja pocałowałem ciebie ! Fuuuuj ! - powiedział i zaczął gorączkowo wyciągać gumy z kieszeni , wziął 4 do buzi
- Jak chcesz mnie jeszcze dzisiaj pocałować to ty też weź - powiedział i dał mi 2 gumy 
- Nathan daj buzi ! - krzyknęłam i próbowałam go pocałować a on zaczął się wyrywać i śmiać
- Niee ! Weź , nie jestem gejem ! - śmiał się . 
W końcu się ogarnęliśmy i pojechaliśmy do hotelu , do chłopaków . Weszliśmy do budynku i skierowaliśmy się do windy . Nacisnęłam guzik i po chwili drzwi windy otworzyły się . W środku były 3 dziewczyny , na oko miały 16 - 17 lat . Gdy utkwiły rozmarzony wzrok w Nathanie już wiedziałam , że to fanki . Nath uśmiechnął się do nich i pociągnął mnie do windy . Starałam się zachować pocer face'a ale dziewczyny pożerały go wzrokiem więc odwróciłam się do nich tyłem i przytuliłam się do klaty Nathana , poczułam jak obejmuje mnie w talii i opiera się brodą o moją głowę :
- Zaraz wybuchnę - mruknęłam do Natha a on się zaśmiał , reakcją dziewczyn był cichy pisk
- Zazdrośnica ... - usłyszałam szept i oderwałam się od niego 
- Odezwał się ten co był zazdrosny o geja - mruknęłam i skrzyżowałam ręce na piersi , fanki były wyraźnie zszokowane faktem że odtrąciłam Nathana Sykes'a 
- Bo jesteś tylko moja - powiedział cicho i pocałował mnie w usta .
Drzwi windy otworzyły się a ja z uśmiechem na ustach wyszłam na korytarz zostawiając w windzie wkurzone fanki . Już na korytarzu było słychać muzykę , spojrzałam zdziwiona na Natha a on tylko wywrócił oczami . Otworzył on drzwi i weszliśmy do środka . Wszędzie walały się papierki , butelki i ogólnie wszędzie był syf . Bałam się tego co zobaczę w salonie . 


No i ta dam ? Nie ... -,- Zwaliłam -,- Masakra -,- Do dupy -,- 
Kurna ja to mam talent xd Mieć takie czytelniczki , które nawet moje największe dziadostwo pochwalą to zaszczyt ! Tak mówię o was ;DNie wiem jak wy to robicie ale dzięki wam ciągle mam ochotę pisać no w sensie , że robię to dla was ;****
Kocham was dziewczyny ♥♥♥♥♥♥♥♥ !!!!

11 komentarzy:

  1. OO PRZEGIĘŁAŚ!
    zaraz dostaniesz z łóżka w łeb ;p czy może wolisz się o nie wypieprzyć po ciemku tak jak Martynos na turnieju? xd
    rozdział jest świetny, I TYLKO SPRÓBUJ ZAPRZECZYĆ!
    a teraz next ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!! NIE WYRABIAM! ROZDZIAŁ MEGA ZAJEBISCIE ŚMIESZNY! CZEKAM NA NEXTA! I MAM NADZIEJĘ ŻE BEDZIE SZMIEŚNIE! TAKI TAM WESOŁEK ZE MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział
    dobrze , że ten Justin jest gejem , bo już się bałam o związek Nathana i Sidney
    pisz następny
    i zapraszam do siebie http://bsb-tw-fictionstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział niesamowity !!!
    Mi się osobiście bardzo podoba ; )
    Czekam na nexta ; pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypraszam sobie.
    Ja nie komentuje dziadostwa... ;P
    Tylko Twoje cudne rozdziały ;D
    Taki śmiechowy Ci wyszedł ;:)
    Czekam na kolejny ;);*

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest dziadostwo !
    Zrozum
    To opowiadanie jest ZAJEBISTE
    ŚWIETNE
    WSPANIAŁE
    Czekam na następny rozdział
    Weny

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli , że .. była biba ? :D
    rozdział zaisty . ;>
    wiem , że spodziewałaś się , że to napiszę , ale co zrobić ? xd
    kogo zwaliłaś ? murzyna ? ;D
    masakra to taki tusz do rzęs . ;D
    do dupy to papier toaletowy . ;D
    kompletnie nie wiem o co ci z tymi słowami chodzi panie ! ;p
    ładny gej . ;o
    na myśl o ładnych gejach mam ochotę przybić sobie face palma . ;>
    jak można być ładnym , mieć branie u kobiet i woleć mężczyzn ?
    brzydki gej - to jeszcze jakoś rozumiem . ;]
    ach te moje kminyy .. ^^
    kocham cię mój ty BB . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No i teraz WKURZYŁAŚ Matkę Chrzestną!!!!
    ZABIJĘ!!!!
    Zabiję choć jesteś mą najukochańszą Córką Chrzestną!!!!!
    Dziadostwo to jest to, co napisałaś pod rozdziałem!!!
    Spróbuj mi jeszcze raz coś takiego napisać to na tyłek przez miesiąc nie siądziesz!!!!
    Zrozumiano???!!!
    Rozdział jest REWELACYJNY!!!!!
    I wbij to sobie do tej Twojej Cudownej główki!!!
    No!
    Kocham Cię moja Kasiu ;*****
    I czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahaha ;D gejj! ;D paszoł won geju ! ;D także tak ;D ja Ci dam do dupy ! ;D haha ;P mi się baaardzo podoba ;D zapraszam do mnie : http://likeasweets.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZWALIŁAŚ?????TAAAA JASNEEEE
    TO JEST............BEZ KOMENTARZOWE...JEST PO PROSTU TAKIE GENIALNE....z tym pożeraniem przez Justina Nthana było dobre...Hahah albo jak Nath wziął te 4 gumy hahah
    BOOOOOOOOOSKIEEEE <3 <3 <3 <3
    NOOO TALENT MASZ!!!!PRZEOGROMNYYY!!!
    czekam na nexcika :**

    OdpowiedzUsuń