czwartek, 4 października 2012

Rozdział 33 :]

Rano obudziłam się z bólem głowy . Nie miałam w ogóle ochoty żeby wstać z łóżka . W końcu zwlekłam się z niego , wzięłam po drodze ubrania i poszłam do łazienki . Po wykonaniu porannej toalety zeszłam na dół . W kuchni siedziała mama i czytała gazetę :
- Cześć Sidney - powiedziała ciągle czytając
- Cześć mamuś - powiedziałam cicho i siadłam przy stole , mama opuściła gazetę
- Wyglądasz strasznie - powiedziała przyglądając mi się 
- Dzięki ... - mruknęłam
- Zjedz coś i napij się kawy , musisz się doprowadzić do porządku przed wyjściem - powiedziała odkładając gazetę , spojrzałam na nią zaskoczona 
- A gdzie mam iść ? - spytałam jedząc naleśniki 
- Na plan teledysku - powiedziała a ja posmutniałam jeszcze bardziej 
- Córciu musisz się ogarnąć bo Nathan od razu pozna , że coś jest nie tak - powiedziała a ja pokiwałam głową .
Zebrałam potrzebne rzeczy do torebki i wsiadłam z mamą do limuzyny . Po 15 minutach byłyśmy na miejscu . Jakiś koleś skierował mamę do taty a mnie do garderoby chłopaków . Weszłam tam bez pukania i zobaczyłam wszystkich chłopaków bez koszulek , zdębiałam na chwilę a oni zaczęli się uśmiechać . Najbardziej gapiłam się na Toma ku jego uciesze , Nathan nie był zadowolony . Podszedł do mnie i zasłonił mi oczy :
- No już starczy tego striptizu , nie gap się tak - powiedział a chłopaki założyli koszulki , oprócz Toma 
- Jak u ciebie nie ma na co patrzeć to patrzy na innych - powiedział nonszalancko Tom a reszta popatrzyła na niego z niedowierzeniem 
- O co ci chodzi ? - spytał Nathan zaciskając pięści
- O nic , ja tylko mówię , że w porównaniu ze mną nie masz mięśni - powiedział Tom spokojnie a Nathan zrobił krok w jego stronę ale złapałam go za rękę 
- Spokojnie , chodź ze mną - powiedziałam i razem wyszliśmy .
Słyszałam jak Max drze się na Toma a Jay próbuje ich uspokoić . Weszliśmy do jakiegoś pokoiku , jak się okazało były tam rekwizyty . Siedliśmy na jakieś cukierkowej kanapie , wtuliłam się w Nathana , ciągle był zły : 
- Kurwa o co mu chodzi ? Przecież nic mu nie zrobiłem . Ciągle mi dogaduje , wytyka błędy których nawet nie popełniłem . Bez przerwy gada o nas , strasznie po mnie jeździ i daje mi do zrozumienia , że nie powinnaś ze mną chodzić - powiedział rozgoryczony 
- Olej go ... - zaczęłam ale on puścił mnie i schował twarz w dłoniach 
- Ale to nie takie jest proste . Sidney ja jestem z nim praktycznie cały czas . Traktuje chłopaków jak braci , Toma też - powiedział i przejechał ręką po włosach - A najbardziej boje się tego , że jeśli się pokłócimy to odbije się to na zespole - dodał cicho a ja go przytuliłam
- Musicie ... pogadać - powiedziałam cicho a on mnie mocno przytulił
- Dobrze że mam ciebie , Tom nie ma takiej cudownej dziewczyny i nie ma na kim oka zawiesić - zaśmiał się pod nosem . " Zdziwiłbyś się Nathan , oj zdziwiłbyś się " pomyślałam .
Posiedzieliśmy tam jeszcze chwilę dopóki Nath nie wpadł na pomysł , żeby sprawdzić jak to jest robić "to" na cukierkowej kanapie . Gdy tylko to zaproponował zwiałam stamtąd śmiejąc się a Nathan mnie gonił . W końcu wpadłam (znowu ) do garderoby chłopaków . Wbiegłam tam i schowałam się za ogłupiałym Jayem był tam też Max i Siva którzy patrzyli na mnie jak na idiotkę . Złapałam loczka za ramiona i przesuwałam go w tą i w tamtą , żeby się ukryć : 
- Co ty robisz ? - spytał Jay a ja zaczęłam się śmiać bo do pokoju wpadł Nathan , jego spojrzenie zatrzymało się na Jayu 
- Chodź tu ! - krzyknął i zaczął biec w moją stronę a ja uciekłam za Maxa
- Nieeee !!! - odkrzyknęłam i zaczęłam biec na oślep przez co wpadłam na kanapę .
Nathan to wykorzystał i położył się na mnie :
- Dobra złapałeś mnie , wygrałeś ! - powiedziałam śmiejąc się 
- Dobra to wracamy na cukierkową kanapę - powiedział z chytrym uśmiechem
- Co ? Nieee !! - krzyknęłam . 
Po naszej " zabawie " chłopaki musieli się wyszykować do kręcenia . Podglądałam ich przygotowania a potem pracę na planie . Byli świetni , naprawdę świetni . Nagle zrobiło mi się strasznie smutno . Zaczęłam się poważnie zastanawiać nad tym , żeby puścić Nathana z chłopakami do Stanów . A późniejsze zdarzenia pozwoliły mi podjąć ostateczną decyzję . 

Wybaczcie , że tak długo musiałyście czekać ale znowu byłam na wycieczce ;p Zaskoczone ? Zawiedzione ? Dajcie znać ;d Nie wiem czy dobije do tego 40 rozdziału ... No ale jest jeszcze 2 część ^^ Wy jesteście szalone .... w 3 dni liczba wyświetleń wzrosła do 13 300 O.o
Jesteście szalone ale i tak was kocham  ♥♥♥♥♥♥

10 komentarzy:

  1. ZAWIEDZIONE?! ZAWIEDZIONE?! SAMA JESTEŚ KUŹWA ZAWIEDZIONA TY STRYJENKO TY! xd
    świetny rozdział! :D uu, Tom niezbyt miło się zachował :/
    next ♥
    PS. jutro zapraszam na kolejnego smutasa :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole.

    Może ja na tamet komentarza twojego się wypowiadać nie będe, bo Ci się przykro zrobi od moich przekleństw.
    Zawiedziona to a jestem, że ty myślisz, że jestem z tego Zawiedziona, a ja jestem zawiedziona bo wydaje Ci się, że opowiadanie nas zawiodło, a ono NIE zawiodło
    Kumajszyn? xD
    Rozdział zajebisty!
    Czekam na więcej
    Masz ode mnie dwie rybki
    Jedna jest niebieska i ma na imie Tom, a druga jest złota, spełnia trzy życzenia i nazywa się Nathan
    No to co pisaj szybko next'a!


    Indi!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mogłaś mu odmówić na tej kanapie ? xdd
    weź , bo normalnie nie mogę no . :D
    bo przez ciebie będę musiała iść na siopauzę no ! xd
    rozdział zaisty i amazing i wgl . ;p
    jebitny . xd
    i co zrobisz z tym teledyskiem ? :c
    ja chcę już wiedzieć ! ;D
    tylko mi nie pisz na gg . xd
    Tom zasługuje na klapsa w dupę . :p
    pisiajaj dalej nexta milejdi . ^^
    BB mój niemyty ty no ! ;>
    kocham cię . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co...?! Wiesz co...?!
    A lepiej się ograniczę do wyrażenia mojego zachwytu nad Twoim rozdziałem :P
    No i to się nazywa talent! ;*
    Rozdział Cud, Miód i Malinka ;D
    Tylko ja chcę już wiedzieć co będzie z tymi Stanami i teledyskiem!
    No padnę zaraz!
    Czekam na więcej Córko ma Chrzestna ;)
    Kocham Cię Kasiu moja ;*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Meega zaisty rozdział !!!
    Mam plan awaryjny dla Sidny, ale nie będę go zdradzać. ;D
    Poczekam na dalszy przebieg zdarzeń.
    Niech Tom trochę przystopuje, bo naślę na niego wściekły tłum. ;d
    Czekam na następnego świetnego [CZYLI TAKIEGO JAK TEN!]next'a.
    pozdrawiam Nat. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego Ona musi wyjeżdżac ;***
    Rozdział boski !
    Czekam na next'a ;***

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział
    Tom hamuj się !
    Następny proszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy w życiu zawiedzione.!
    Super rozdział ;D
    Tom jest podejrzany, nawet bardzo..;p
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział ... po prostu zajebioza . ; pp
    Ogółem całe opowiadanie jest ekstra :)
    Czekam na nexta ; D
    Zapraszam również do mnie : http://gladyoucame-storyofthewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń