niedziela, 30 września 2012

Rozdział 32 :]

Nathan kompletnie zgłupiał . Latał między półkami jak opętany i przymierzał każdą fajniejszą czapkę . Siadłam na pufie , odłożyłam na bok nasze zakupy i patrzyłam jak mój chłopak przeżywa orgazm beze mnie . W końcu wziął do ręki jakąś czapkę , schował ją za plecy i z uśmiechem podszedł do mnie :
- Wstań i zamknij oczy - powiedział a ja zrobiłam co kazał .
Poczułam jak łapie mnie za biodra i gdzieś prowadzi , jak się okazało przed lustro , założył mi czapkę na głowę i :
- Otwórz oczy - powiedział a ja spojrzałam przed siebie .
Na głowie miałam czarnego full capa różowym napisem " Sexy Girl " , uśmiechnęliśmy się do siebie :
- Bierzemy ją - zadecydował a ja nawet nie próbowałam mu się sprzeciwiać bo wiedziałam , że to bez sensu . Nathan zapłacił i zadowoleni wyszliśmy ze sklepu zaopatrzeni w 4 nowe czapki . Szliśmy trzymając się za ręce i rozglądaliśmy się po wystawach . Nagle Nathan stanął jak wryty , puścił moją rękę i wbiegł do sklepu . Popatrzyłam na niego jak na kretyna gdy rzucił się na jakąś bluzkę i pokazał mi gestem ręki żebym poszła z nim do przymierzalni po czym sam do niej pognał . Weszłam do sklepu i skierowałam się do przymierzalni . Zobaczyłam szare Nike'i w jednej w kabin i odsłoniłam zasłonę . Nathan stał z uśmiechem na twarzy ubrany w taką koszulkę . Uśmiechnęłam się mimowolnie , na koszulce pisało " Until Death Do Us Part " , czyli " Dopóki śmierć nas nie rozłączy " :
- Biorę ją , będzie mi o tobie zawsze przypominać - powiedział z uśmiechem widząc jak gapię się rozmarzona na jego koszulkę
- Słodki jesteś ... - powiedziałam i pocałowałam go w usta .
Kupiliśmy koszulkę i poszliśmy na lody . Gdy już kupiliśmy deser skierowaliśmy się od razu do samochodu . W domu było strasznie cicho . Zanieśliśmy zakupy do pokoi i postanowiliśmy sprawdzić co robi Jay . Chłopak spał a na całym łóżku leżały papierki po Skittlesach , czekoladach i pusty słoik po Nutelli :
- Jay ... wstawaj ! - Nathan zaczął nim trząść 
- Zost ... aw ... mnie ... no ! - mamrotał Jay próbują odepchnąć Nathana 
- Zeżarłeś wszystkie słodycze ?! - spytałam z niedowierzeniem podnosząc jeden papierek
- Zostawiłem ... a nie chipsy to nie słodycze - powiedział Jay wstając i drapiąc się po głowie
- Zostawić cie kurna na kilka godzin a ty szafkę słodyczy wyjadasz - powiedziałam zła 
- No przepraszam ... nudziło mi się - powiedział cicho a Nathan zaczął się śmiać
- Znalazłeś fajny sposób na nudę - stwierdził . 
Kazałam Jayowi posprzątać wszystkie śmieci a potem wysłałam go do sklepu , żeby kupił to co zjadł . Między czasie wrócili chłopcy . Wszyscy ubraliśmy się ładnie i grzecznie czekaliśmy na moich rodziców . Tom cały czas mi się przyglądał co mnie strasznie irytowało . " Musze z nim pogadać " pomyślałam . Około 22 przyjechali moi rodzice . Chłopaki od razu wzięli od nich walizki a ja rzuciłam im się na szyje . Po przywitaniu chłopaki wraz z moim tatą zostali w salonie a ja z mamą poszłam do mojego pokoju . Siadłam na łóżku a mama koło mnie :
- Sidney posłuchaj ... - zaczęła w końcu ale zaraz zamilkła 
- Mów mamo . Nie jestem dzieckiem , przecież się nie rozpłaczę - powiedziałam 
- Chcemy , żeby chłopaki nagrali teledysk w połowie w Los Angeles i w połowie tu . Jeśli się na to zdecydujemy to chłopaki zostaną w Stanach na pół roku i ty nie będziesz mogła z nimi jechać . Postanowiliśmy dać ci wybór . Albo chłopaki nagrają wszystko tu i nie pojadą w trasę do Stanów albo pojadą tylko że bez ciebie - powiedziała na za jednym zamachem a mnie zatkało . Pół roku . Całe 6 miesięcy na drugiej stronie globu :
- Mamo ... - zaczęłam ze łzami w oczach a ona mnie przytuliła 
- Kochanie postanowiliśmy dać ci wybór bo Nathan to twój chłopak . Nie odpowiadaj od razu , zastanów się dobrze , jestem pewna że podejmiesz właściwą decyzję - powiedziała głaszcząc mnie po głowie 
- Co tata powie chłopakom ? - spytałam cicho
- Że nie wiadomo czy trasa wypali bo nie wszystkie obiekty koncertowe mogą się zgodzić na nasze warunki - powiedziała
- Ile mam czasu na podjęcie decyzji ? 
- Dwa tygodnie .
Posiedziałyśmy jeszcze trochę przytulone a potem mama poszła . Chłopaki poszli z moim tatą na piwo niby na " przełamanie lodów " ale tak naprawdę poszli tam żeby Nathan mnie widział . 
Leżałam na łóżku i bezmyślnie patrzyłam za okno . Dwa tygodnie . W ciągu dwóch tygodni mam zdecydować czy Nathan ze mną zostanie czy nie . Wiem , że nadal możemy być razem ale czy to wypali ? Tak rozmyślając spędziłam czas do 1 w nocy , potem zasnęłam ale przed snem wymyśliłam coś co pomoże mi zdecydować , nie wiedziałam że wszystko potoczy się zupełnie inaczej .



No więc ten no ... napisałam żem ;p Mam nadzieję że do dupy nie wyszło xd Myślę , że dobije do 40 rozdziałów i zakończę część 1 opowiadania ;) No i tego ... już raczej nie będzie happy ... ale nie zdradzę wam nic więcej  ;D  Dziękuję wam za ponad 12 600 wyświetleń !!!
Jesteście najlepsze !!! ;******
Kocham was dziewczęta <333333

9 komentarzy:

  1. Ma byc happy :)
    bo jak nie to do ciebie przyjadę <3
    Pisz szybko następny xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. no chyba cię coś boli.
    rdz super, ale....
    NIE RODZIELAJ ICH!!!!!!!!!
    bo jak już napisałąm bd foch :P
    a mój foch trwa dłuuuuugo :P
    ma być happy :P
    bo jak nie...
    to wybuduję ci grób pod najbliższą Biedronką :D
    no xd
    to czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko mi nie mów, że będę musiała wydać na chusteczki xp.?
    Świetny ;d
    Haha Nath w sklepie z czapkami ;D
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo . :o
    co ty zrobisz kobieto ? O.o
    chyba nie będziesz się masturbować przez 6 miechów ?! :D
    ale czyń jak uważasz milejdi . ;p
    rozdział zaisty , ale ciągle dla mnie jest to za mała dawka .. ;>
    Też bym wyżarła wszystkie słodycze jakbym była Jayem . xdd
    Wiesz przecież . ;p
    Może zasłużysz na dżemor do kanapki , jak zrobisz co ci każę . -.-
    a jak nie to będziesz żarła wodzionkę . xdd
    Daję ci rozkaz .xd
    Masz mnie uszczęśliwić ! :D
    pisiajaj natentychniast !!! ^.^
    kocham cię BB . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, teraz we wszystkich opowiadaniach się wali xd tak jak u mnie :3 a no właśnie, nowy rozdział zapewne w piątek ^^ :D
    smutno się zrobiło jakoś tak... ;c a nie, już nie, bo mi się przypomniał dzisiejszy mecz xd jeeej, 2 bramki strzelone ^^
    dawaj nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I zatkało mnie!!!!!!
    A to nowość ;P
    I co tu cholera zrobić???!!!
    Jak wybrać????!!!!!
    No i brak mi słów...
    Jesteś wielka :****
    CHCĘ WIĘCEJ!!!!!!!!!!!!
    Kocham Cię Córko moja Chrzestna :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny
    ja chcę happy end
    nie rozdzielaj ich !!
    słyszysz ?
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ym....
    Dobra o rozdziale nie bd. się wypowiadać.
    Powiem jedno słowo, zaskoczyłaś mnie.
    To były dwa słowa, wiem xD
    No nic.
    Masz złotą rybkę z 3 życzonkami, i 4 gratis po znajomości.
    Rybka ma na imię Golden
    DBAJ O NIĄ!
    I życz sobie czego tylko chcesz xD


    Indi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę happy end !!! I nie waż się innego pisać !!!
    Ołłł biedna ;(((
    Czekam, na next ;)))

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń