poniedziałek, 10 września 2012

Rozdział 26 :]

- Ubranie Sidney - powiedziała szybko Martyna a on spojrzał po nas 
- Aha okey - rzucił i podszedł do mnie .
Objął mnie od tyłu i szepnął do ucha :
- Mogłaś mnie obudzić 
- Nie chciałam cie tak wcześnie budzić - odszepnęłam a on pocałował mnie w usta i siadł koło mnie .
Martyna przyglądała się wszystkiemu z udawanym zachwytem :
- Jakie to słodkie ... zaraz rzygnę tęczą - powiedziała a ja parsknęłam śmiechem
- Gdzie reszta ? - spytał Nathan 
- Pewnie śpią - powiedziałam i spojrzałam na zegarek 
- Jest już 11.00 trzeba ich obudzić - powiedziałam i spojrzałam na Martynę 
- Idę do gwizdek - zaśmiała się Tysia i pobiegła na górę a ja za nią .
Nathan został w kuchni a my weszłyśmy do każdego pokoju , zagwizdałyśmy , krzyknęłyśmy "Pobudka !!!" i uciekałyśmy . Szybko obleciałyśmy wszystkie pokoje i zeszłyśmy do kuchni . Po chwili wszyscy zeszli na dół i w spokoju zjedliśmy śniadanie :
- To co robimy ? - spytał Jay
- Nie wiem . Ktoś ma propozycje ? - spytał Max i rozejrzał się po wszystkich zgromadzonych , nikt się nie odezwał
- Ja mam pomysł - powiedziałam z dumnym uśmiechem 
- Podoba mi się twój uśmiech , to co wymyśliłaś ? - spytał Tom 
- Wesołe miasteczko - powiedziałam zadowolona , wszyscy się radośnie uśmiechnęli
- Świetny pomysł ! - wykrzyknął wesoło Siva 
- Dobra no to zbieramy się ! - krzyknął Max i każdy poszedł zabrać najpotrzebniejsze rzeczy . Ja zadzwoniłam po limuzynę i zamówiłam taką żebyśmy się wszyscy zmieścili . Po chwili już w niej siedzieliśmy . Chłopaki ustalali gdzie najpierw pójdą ale jakoś nie mogli się zdecydować . W końcu dojechaliśmy . Kupiliśmy bilety na cały dzień i na wszystkie atrakcje . Postanowiliśmy zacząć od czegoś w miarę " spokojnego " więc wybraliśmy ławkę . Siedziałam koło Nathana i Toma . Spojrzałam na swojego chłopaka , był trochę blady :
- Wszystko okey ? - spytałam troskliwie
- Tak , spoko tylko dawno nie byłem w wesołym miasteczku - powiedział a kolejka ruszyła .
Było świetnie , potem poszliśmy na samochodziki i chichraliśmy się jak dzieci . Szliśmy między kolejkami , trzymałam Nathana za rękę . Chłopaki szli przodem i zatrzymali się żeby coś wybrać a ja wskazałam palcem na to (byłam na tym ^^) :
- Idziemy ! - krzyknęłam ściskając rękę Nathana , on popatrzył przerażony na ludzi którzy schodzili z karuzeli trzymając się za głowę , przełknął głośno ślinę 
- Ja ... chyba nie ... - wydusił
- Nathan co jest ? - spytałam 
- Poczekajcie pójdę sobie kupić coś do picia - powiedział szybko i podszedł do jakieś budki . Zdziwiona jego zachowaniem podeszłam do Maxa :
- Czemu on się tak dziwnie zachowuje ? - spytałam 
- On nie znosi takich kolejek , tak właściwie to ja nie wiem co on tu robi bo na połowę atrakcji nie pójdzie bo albo się boi albo się boi , że się porzyga - powiedział i wzruszył ramionami
- To czemu nic nie powiedział ? - spytałam 
- A ty byś powiedziała na jego miejscu ? - odpowiedział pytaniem i uniósł brew
- No tak , nie przyznałabym się - powiedziałam i patrzyłam jak Nathan wraca 
- To co idziemy ? - spytał z fałszywym uśmiechem
- Jeśli nie chcesz , to nie musisz - powiedziałam głaskając go po policzku 
- Dam radę - powiedział i wszyscy weszliśmy na karuzelę .
Gdybym wiedziała co się stanie nie pozwoliłabym mu wejść .




Ta dam !!! xd Mam nadzieje , że nie jest źle ;d Nie mogę się uwolnić od I Found You ^^ Boska jest ta piosenka ! ;p Rozdział z dedykacją dla Martyny ;* 
Za twój Gangnam Style na parku xd Myślałam , że się tam posikam ;d 
Kocham was laski <3333

9 komentarzy:

  1. ja też się nie mogę od tego oderwać stryjenko xddd
    NIE PRZERYWA SIĘ W TAKICH MOMENTACH!!! zapamiętaj to! xd
    dawaj nexta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać co będzie dalej ^^
    I Found you jest meeeega ciągle tego słucham + Weakness, ostatnio mnie coś wzięło na piosenki z pierwszej płyty.
    Chciałbym zobaczyć to Gangnam Style ;p
    Czekam na next'a, pozdrawiam. Nat. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny ;PPP
    Co mu się stałooo ?? :**
    Czekam na kolejny zajebistyyyyyyy rozdział :*

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. ja umiem to tańczyć , tylko tego takiego rybka nie umim . xd
    i ten rozdział to dla mnie ? *.*
    on jest taki znak . xd :D
    w ogóle to mam nadzieję , że Nathan nie bełtnie tam . :p
    ja chce intryge ! ;D
    masz dla mnie wyczarować intryge ! ;>
    my body is ready . ^.^
    kocham cie bro , bo z ciebie znak , bambusie jeden . :*** ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział
    ale Nathanowi nic nie będzie ?
    ja chcę następny

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey!
    W TAKICH MOMENTACH SIĘ NIE KOŃCZY!
    Kolejna co ludzi straszy!
    Boże a jak mu na serio się coś stanie? Jak pasy nie wytrzymają i jebnie?!
    Dobra ogar mojej szalonej wyobraźnie, któa już wymyśliła 1 000 i więcej zakończeń dla tego co się tamk stanie xD
    CZEKAM NA NEXTA!
    SZYBKO DODAJ, BO NIE WYTRZYMAM TAK DŁUGO (nie wiem za ile dodasz ale i to i tak za długo chce w krótszym czasie!)
    WENY DUŻOOOOOOOO no i czasu
    Pozdrówka
    Indica

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się stało Nathowi????!!!!!
    No ja nie wytrzymam!!!!!!
    To jest niesamowite :****
    Kochanie masz ogromny TALENT!!!!!!!
    I ja chcę Go więcej :)
    Jesteś wspaniała :D
    Kocham Cię Kasiu moja :***
    I czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nie tylko ja słucham I Found You non stop :D
    Ja chce już teledysk .!
    Też bym się chyba bała tego czegoś.
    Mam nadzieję, że nic strasznego Mu się nie stanie.
    Pisz szybko następny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio na tym byłaś??
    Ja bym się posikała ze strachu!
    Świetny rozdział :**

    OdpowiedzUsuń