środa, 19 września 2012

Rozdział 29 :]

Wstałam szybko jak oparzona i stanęłam na przeciwko niego :
- Co ty robisz ? - spytałam przyglądając mu się niepewnie
- Przyniosłem cie do pokoju - powiedział jakby ten fakt nic nie znaczył
- A czemu mnie pocałowałeś w szyje ? - spytałam krzyżując ręce na piersi .
Tom stał przez chwilę a minę miał jakby się nad czymś zastanawiał . W pokoju zapanowała cisza , jednak nie trwała długo bo usłyszałam jak reszta zespołu wchodzi do domu brzęcząc przy tym reklamówkami z zakupami . Spojrzałam na Toma :
- Nie waż się więcej tego robić bo powiem Nathanowi - zagroziłam mu , wyszłam szybko z pokoju i zeszłam na dół . Chłopaki rozpakowywali zakupy , na stole ustawiali butelki z piwem :
- Cześć chłopaki - rzuciłam wchodząc do kuchni 
- Cześć ! - odpowiedzieli równo 
- Hej , księżniczko - przywitał się ze mną Nath z zadziornym uśmiechem
- No hej , gwiazdorze - mruknęłam a on złapał mnie w tali i namiętnie pocałował
- No weźcie , nie przy ludziach ! - zaczęli jęczeć chłopcy zasłaniając sobie oczy
- Reagujecie jakbyście nigdy takich rzeczy nie widzieli - mówiłam wywracając oczami
- Widzieliśmy ale widok Nathana całującego się z taką laską nadal jest straszny - powiedział Jay a ja parsknęłam śmiechem 
- Dzięki ... - mruknął Nath robiąc obrażoną minę
- No weź ... - zaczęłam ale do kuchni wpadł Tom 
- To co robimy ? - spytał na wejściu
- Piwo i meczyk - stwierdził Max a reszta w tym czasie wsypywała chipsy do misek albo otwierała piwo
- Co ?! No chyba nie ! - krzyknęłam a oni spojrzeli na mnie zdziwieni
- Nie musisz pić piwa - uspokajał mnie Max 
- Chodzi mi o mecz . Nie będę go oglądać ! - jęczałam 
- Ale nas jest więcej - powiedział Siva pokazując na chłopaków , skrzyżowałam ręce na piersi i zrobiłam kpiącą minę
- Ta ? A do jasnej cholery czyj to dom ?! - spytałam a oni spuścili głowy 
- No właśnie , jazda do salonu - zarządziłam i wszyscy usadowili się w salonie .
Siedziałam na kanapie między Nathanem a brzegiem kanapy , centralnie na przeciwko mnie siedział na fotelu Tom . Najpierw bez celu przełączaliśmy kanały telewizyjne ale nie było nic co przykuło by naszą uwagę . W końcu zdenerwowany Max wyłączył telewizor a my zaczęliśmy gadać . Najpierw rozmawialiśmy normalnie ale po wypiciu kilku piw rozmowa zeszła na ... inne tematy : 
- No nie powiesz mi chyba że spałaś z Nathanem ! - powiedział Jay wymachując rękami
- A czemu niby mam nie spać ? - spytałam lekko spita
- No bo to jeszcze dziecko , on nie powinien robić takich rzeczy - tłumaczył mi spokojnie Max a reszta kiwała głowami , no Siva spał 
- Ona jest w tym samym wieku co ja i jej wolno ?! - oburzył się Nathan 
- Ale to jest dziewczyna . One są dwa lata starsze w rozwoju ... no tym właśnie ... wiesz o co chodzi - plątał się Max a Jay pokazał na niego palcem
- Widzisz ? On ma racje , teoretycznie Sidney jest od ciebie dwa lata starsza więc wasz związek jest ... nietetyczny - Jay przyjął pozę jakby wygłaszał bardzo mądrą mowę , spojrzałam na niego jak na idiotę 
- Po pierwsze : nie etyczny ! A jeśli chodzi o nasz związek to akurat tu się nie zgodzę , ponieważ doświadczenie Nathana i jego ... talent spokojnie można zaliczyć jako poziom odpowiedni dla mnie - powiedziałam a Nath zrobił chytrą minę w stronę ogłupiałych chłopaków
- Ha ! Widzicie ? To jest talent ! 
- Tom co ty tak zamilkłeś ? Zmalał ci ? - spytał Max klepiąc bruneta po kolanie , Tom spojrzał na niego morderczym wzrokiem :
- Nie mam humoru , idę spać -burknął i poszedł na górę , chłopaki odprowadzili go wzrokiem 
- A temu co ? - spytał Jay 
- We łbie mu się pojebało - mruknęłam i skończyłam piwo 
- Nathan idziemy spać ? - spytałam wstając , lekko się zachwiałam i siadłam swojemu chłopakowi na kolanach
- Jasne - powiedział z uśmiechem i obydwoje wstaliśmy 
- To dobranoc - powiedzieliśmy równo
- Dobranoc , tylko cicho śpijcie - powiedział Max a my poszliśmy na górę .
Zamknęłam za nami drzwi, Nathan oparł mnie o nie i wsadził mi ręce pod koszulkę :
- Rozbieramy się ... - mruknął mi do ucha i ściągnął mi bluzkę
- Seks po pijaku ? - spytałam wkładając mu rękę w spodnie i ściskając jego pośladek
- Taki też jest super - zaśmiał się Nathan .
Wskoczyłam na niego obejmując w pasie nogami , on trzymał mnie na tyłek . Tak pokonaliśmy drogę do łóżka .
 


Ja pierdole co za .... dupny super rozdział mi wyszedł xd Wybaczcie że tak rzadko dodaje rozdziały ale codziennie mam albo próby albo treningi ; / Dzięki , że mimo tego iż dodaje nexty tak nieregularnie wy i tak to czytacie ;***
Kocham was !!!!
Naprawdę nie mogłam sobie wymarzyć lepszych czytelniczek <3333333

10 komentarzy:

  1. Meeeega! ;DD
    Ich bardzo pouczające rozmowy są bardzo... ciekawe...
    Tom to się kurde focha, a sam problem zrobił.
    Gorąca końcówka ^^
    Czekam na kolejnego wspaniałego next'a
    i pozdrawiam ;]
    Nat.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! O ja! O ja!!!
    Mam złe przeczucia, co do Toma...
    ;D
    Czy Ty zawsze musisz kończyć w takim momencie???!!!
    No to jest skandaliczne!!!! Karygodne wręcz!!!
    hehe
    Uwielbiam Twoje WSPANIAŁE rozdziały ;)
    I chcę więcej :P
    Kocham Cię Kasiu moja ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ten Tom sobie wyobraża no.!
    Ich inteligentne rozmowy są bardzo... inteligentne xD
    "Taki też jest super" ^^ :P
    Rozdział też jest super ;D
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toom ;P Chyba coś nie tak będzie ;P
    Rozdział boski ;P Inteligentne rozmowy po pijaku zawsze spoko ;P
    No to ja czekam na next ;***

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu jesteś nietetyczna . xdd :D
    zabiłaś mnie . hahahah . :D
    dead . *.*
    słyszałam o jeździe po pijaku , ale sex to chyba nic złego ? ;p
    aaa ja dzisiaj widziałam lola bez koszulki . . i spodni . xd na basenie . :D ;p
    zrobiłam orgasm face . xd
    jak by to mówimy . ^.^
    rozdział jest zaisty i śmiechowy . ;]
    myślisz , że mnie obchodzi , że ty nie masz czasu ? ;o
    masz pisiajać i już ! ;D ;)
    kocham cię BB . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaaa....te ich "mądre"rozmowy hahhah.szkoda,że skończyłaś w takim momencie:((
    Jak zawsze boski*__*rozdział :**

    OdpowiedzUsuń
  7. trololololo super rozdział! :D
    nexta daj szybko ;p
    PS. u mnie jutro chyba będzie rozdział! ^^ smutasa wyczuwam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. super rozdział
    co ten tom wyprawia ?
    przecież on z Martyną kręci
    dawaj następny

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedz jeszcze rwz, że te cuda co je piszesz są beznadziejne i już nigdy nie zobaczysz blasku słońca :P
    BUHAHAHAHA :D
    Tom co ty wyrabiasz? O.o
    czekam na nexta ^^
    i na wyjaśnienia co ten Thomas wyprawia :D

    OdpowiedzUsuń