czwartek, 20 września 2012

Rozdział 30 !!! :]

Czytasz na swoją odpowiedzialność ( chodź to i tak jest w miarę ... normalne xd ) !!!

Ja siadłam na łóżku a Nathan stanął przede mną . Ściągnęłam mu spodnie i majtki po czym położyłam na się na plecach i rozebrałam się do naga . Nathan z chytrym uśmiechem położył się na mnie i zaczął mnie całować po szyi . Nasze oddechy były coraz szybsze . Jedną rękę trzymałam na jego klacie natomiast drugą zjeżdżałam coraz niżej . Przejechałam ręką po kroku Nathana a on uśmiechnął się pod nosem . Chyba chciał się za to odwdzięczyć bo przejechał ręką między moimi piersiami , potem po brzuchu i zanurzył we mnie swoje palce . Przygryzłam mocno wargi żeby nie krzyknąć z rozkoszy . Nathan przyglądał mi się z zadowoleniem podczas gdy ja wiłam się z przyjemności . Po chwili wyciągnął ze mnie swoje palce i podał prezerwatywę . Rozerwałam opakowanie zębami i założyłam ją na niego . Wszedł we mnie , najpierw powoli a potem coraz szybciej . Ściskałam kurczowo kołdrę żeby nie zacząć wrzeszczeć . Obydwoje jęczeliśmy i głośno dyszeliśmy ale żadne z nas nie ośmieliło się krzyknąć , wiadomo chłopaki są . Po chwili opadliśmy zmęczeni na łóżko . Położyłam się na lewym boku a Nathan na prawym , przykrył nas pomiętą kołdrą :
- Mówiłem że jest fajnie - powiedział Nathan a ja się uśmiechnęłam
- I co z tego , prawdopodobnie nie będę nic jutro pamiętać - powiedziałam a on przybliżył mnie do siebie trzymając mnie na tyłek :
- Będziesz pamiętać - zamruczał i przytulił mnie do siebie .
Tak zasnęliśmy . Rano obudziło mnie mizianie po dekolcie , leżałam na plecach . Otworzyłam powoli oczy i zobaczyłam Nathana pochylonego nade mną który jeździł palcem po moich piersiach :
- Jak się czujesz księżniczko ? - spytał całując mnie delikatnie w usta
- Dobrze - mruknęłam i przytuliłam się do niego 
- To co ... śniadanie do łóżka ? - spytał Nathan głaszcząc mnie po głowie 
- Chętnie - uśmiechnęłam się 
- To ja poproszę naleśniki - powiedział z powagą , spojrzałam na niego z miną " Are you fuck kidding me ? " a on się zaśmiał i położył na mnie
- No co ? Rozumiem że ja chcę śniadanie to sam mam je zrobić ? - spytał z westchnieniem
- Dokładnie - powiedziałam i pogładziłam go po brodzie - Ale najpierw się ogól bo mnie drapiesz - dodałam a on zrobił chytrą minę 
- Czyżby ? - spytał po czym zaczął mnie łaskotać i drapać po szyi , śmiałam się w niebo głosy 
- Nathan proszę , przestań ! - powiedziałam a on nie reagował - Zrobię co chcesz ! - dodałam a on przestał mnie łaskotać
- Wszystko co chce ? - spytał 
- Tak , tylko jedną rzecz ale to może być co tylko chcesz - zaśmiałam się , on spoważniał a ja momentalnie przestałam się śmiać . 
Nathan siadł opierając się o wezgłowie ( wiecie to nad głowami , ta ścianka xd ) podniosłam się i siadłam obok niego , zasłaniając się kołdrą 
- Obiecaj mi coś - powiedział w końcu , patrząc w bliżej mi nie określony punkt 
- Co takiego ? - spytałam a on spojrzał mi głęboko w oczy
- Obiecaj mi , że zawsze będziesz moja - powiedział a mnie na chwilę zatkało
- Nathan ...
- Dałem ci tą bransoletkę ale nie miałem odwagi powiedzieć ci , żebyś mi obiecała że zawsze będziesz moja . Dopiero teraz się na to odważyłem ... Obiecujesz ? - spytał patrząc mi w oczy wzrokiem który błagał abym mu to obiecała . 
Nie wiem dlaczego ale wzięłam nasze bransoletki z szafki nocnej , podałam Nathowi jego i założyłam swoją :
- Przyrzekam że zawszę będę twoja - powiedziałam i pocałowałam go usta - A teraz idź i zrób mi śniadanie - powiedziałam a on zrobił zszokowaną minę
- Popsułaś taką chwilę ! - oburzył się i wstał - Dobra ale jak wrócę to ty nadal leżysz naga w łóżku - powiedział pokazując na mnie palcem 
- Dobrze - mruknęłam , gdy schylił się żeby podnieść majtki klepnęłam go w tyłek 
- Ej ! - zaśmiał się 
- No szybciej bo umrę z głodu ! - również się zaśmiałam .
Nathan ubrał się szybko i poszedł na dół a ja leżałam na łóżku patrząc w sufit . 



Ja pierdole co to jest xd ? No coment ;p Mam nadzieje że chociaż wam się podoba ;d 
UWAGA KOMUNIKAT !!!
~ W sobotę mnie nie ma bo jadę na wykopki xd
~ 25 - 28 wrzesień - nie ma mnie gdyż jadę na wycieczkę nad morze ( darmową ^^ ) ;p 
Więc nie będę pisała ; / Nadrobię wszystkie zaległości ale nie będę dodawać komów , mam nadzieję że mi to wybaczycie ;*
Kocham was dziewczęta <33333333

9 komentarzy:

  1. o, to dobrze, że nie dodasz rdz w sobotę, będę mieć mniejsze zaległości ^^
    ta, ja zaciesz xd
    świetny rozdział, taki mraaał ;p ♥
    next ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny
    Zajebisty
    Po prostu wspaniały
    Czekam na następny
    Weny
    :**8

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział
    początek erotyczny
    następny proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ciebie kocham <3
    Jezu jaka akcje, jakie emocje.. :)
    Ja to czytałam na informatyce, i pani się pytała co to xdd
    Rozdział rewelacja :*
    Pisz szybko :3

    OdpowiedzUsuń
  5. BOSKIE!!!!!!!!!
    Ten rozdział jest powalający :)
    A Ty przestań marudzić ;P
    Uwielbiam Twoje opowiadanie ;D
    I ciągle chcę więcej :]
    Kocham Cię Kasiu moja ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. ty erotomanie ! :D
    w szkole też paczysz tylko na dupe Alladyna . xd
    ja tam wiem swoje ! nie zaprzeczaj ! :D
    przydało mi się trochę podniety . xdd
    rozdział amazing , ale wkurwia mnie , że tak mała jest jego dawka . :c
    zaisty ten rozdział , noooo ! ^.^
    a żeś urobiła kakao murzynie tyy . xdd
    zbok ! ;p
    ten rozdział jest taki znaaak . ♥
    kocham cię ty mój bb . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha jaki meega SEXYTIME ;***
    Awwww :***
    Czekam z niecierpliwością na next ;)))

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo. To już 30?? Jak szybko!
    Na początku nie wiedziałam, o co chodzi z tym:
    Czytasz na swoją odpowiedzialność ( chodź to i tak jest w miarę ... normalne xd ) !!!
    Ale jak przeczytałam dalszą część, skapnęłam się, o co kaman :P
    Dlaczego nie będzie komów?? Ja chcę komy, tak jak inni!
    Sorry, że tamten komentarz taki krótki był, ale jakoś nie chciało mi się rozpisywać, tak jak teraz.
    To chyba mój najdłuższy komentarz. In my entire life!
    Kocham Cię i czekam na nextyy :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki też jest fajny xD
    Rozdział oczywiście ;D
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń