niedziela, 19 sierpnia 2012

Rozdział 16 :]

Siadłam obok niego na łóżku , on leżał na plecach i smutny patrzył w sufit :
- Nathan ... - zaczęłam ale on mi przerwał 
- Podoba ci się Tom ? - spytał ni z tego ni z owego  , popatrzyłam na niego zdziwiona
- Oczywiście , że nie - powiedziałam a on spojrzał w końcu na mnie
- To dlaczego go pocałowałaś ? - spytał 
- To była dla ciebie kara za Lisey - powiedziałam a on podniósł się , siedzieliśmy twarzą w twarz
- Wiesz w ogóle po co ją tu zaprosiłem ? - spytał a ja pokręciłam przecząco głową
- Żeby jej powiedzieć , że nie będę się z nią umawiał bo podoba mi się inna dziewczyna . Ty weszłaś wtedy gdy próbowała mnie przekonać bym nie zrywał z nią kontaktów - powiedział a ja spuściłam głowę
- Przepraszam , nie wiedziałam . Przepraszam , że Tom wygrał zakład i przepraszam za ... wszystko - powiedziałam cicho a Nathan złapał mnie za brodę i podniósł ją żebym spojrzała mu w oczy
- Ja też przepraszam , za wszystko - powiedział i namiętnie mnie pocałował .
Po chwili oderwaliśmy się od siebie :
- Mam rozumieć , że ci się podobam ? - spytałam z uśmiechem 
- Tak - uśmiechnął się
- A ja tobie nie ? - spytał z chytrym uśmiechem 
- Chciałbyś - zaśmiałam się a on popchnął mnie na łóżko i położył się na mnie
- Powiedz , że ci się podobam bo będziesz torturowana - powiedział z uśmiechem
- Nic nie powiem ! - powiedziałam twardo . 
Nath zaczął mnie łaskotać a ja śmiałam się jak głupia , przerwał na chwilę i ubawiony spojrzał mi oczy :
- Powiesz ? - spytał ze śmiechem 
- Nie ! - powiedziałam a on zaczął mnie łaskotać po brzuchu 
- Dobra powiem ! - krzyknęłam a on z uśmiechem przestał mnie torturować 
- Słucham - powiedział 
- Nathan ... podobasz mi się - powiedziałam i pocałowałam go . 
Całowaliśmy chwilę ale oderwałam się od niego :
- Nie będziesz robił już żadnych numerów ? - spytałam z uniesioną brwią
- Nie będę - powiedział i znowu mnie pocałował .
W końcu zeszliśmy na dół gdzie zastaliśmy chłopaków oglądających mecz :
- Pogodziliście się ? - spytał Tom 
- Tak - powiedzieliśmy równo
- A jesteście razem ? - spytał Jay
- Nie - powiedziałam a chłopaki unieśli brwi
- Serio ? - dopytywał się Siva
- Tak - powiedziałam 
- Jeszcze zobaczymy - powiedział z uśmiechem Nathan .
Siedliśmy na kanapie i oglądaliśmy mecz , szczerze mówiąc to nawet nie wiedziałam kto grał . Siedziałam z Nathem na kanapie i wtuliłam się w niego . Po tej rozmowie zrobiło mi się dużo lepiej i mam nadzieję , że ta cała Lisey się od niego odczepi . Po skończonym meczu rozeszliśmy się do pokoi . Postanowiłam iść do Toma . Zapukałam do drzwi :
- Proszę ! - usłyszałam i weszłam do środka .
Tom siedział na łóżku i robił coś na laptopie :
- Możemy pogadać ? - spytałam siadając na brzegu łóżka
- Jasne a o co chodzi ? - powiedział odkładając laptopa
- Nie jesteś zły ? O Nathana i w ogóle wszystko ? - spytałam
- Nie wszystko spoko , pocałunek też był fajny - powiedział i zaśmiał się
- To dobrze - rzuciłam wstając .
- Dobranoc - powiedziałam wychodząc 
- Dobranoc - powiedział Tom a ja poszłam do siebie .
Szłam korytarzem do swojego pokoju gdy nagle ze swojego pokoju wybiegł Nathan zarzucił mnie sobie na ramię i zaniósł do siebie . Rzucił mnie na łóżko i pochylił nade mną :
- Nawet ze sobą nie chodzimy a ty już mnie zdradzasz ? - spytał z udawaną złością
- Nie , gadałam tylko - rzuciłam - A co zazdrosny jesteś ? - spytałam z chytrym uśmiechem
- Ja ? Co ty - parsknął
- Już to widzę - zaśmiałam się
- Nie kłóć się ze mną tylko mnie pocałuj - powiedział a ja zrobiłam co chciał . 
Nathan zaczął mnie całować po szyi a ja wplotłam palce w jego włosy , spojrzałam na zegarek na ścianie :
- Ja idę do siebie , jest już 24.53 - powiedziałam i próbowałam się podnieść ale Nath mi nie pozwolił
- Dobra to śpisz u mnie - uśmiechnął się chytrze 
- Nie , wole u siebie - powiedziałam 
- Dobra to ja śpię u ciebie - zaśmiał się a zrobiłam minę pod tytułem " Serio ? "
- Nie marudź , dam ci moją koszulkę i śpisz ze mną - powiedział wstając .
Podszedł do szafy i wyciągnął jakąś koszulkę , zdjęłam bluzkę i założyłam jego , potem ściągnęłam spodnie , Nath patrzył się na mnie z uśmiechem ale sam też się rozbierał :
- Nie gap się tak , nie jestem twoją dziewczynę - rzuciłam i położyłam się na łóżku 
- Jeszcze - zaznaczył i położył się koło mnie . 

Badum tss xd Zadowolone z rozdziału ? ;p 
Dziś dedykacja dla Stryjenki i Mamy Chrzestnej ;****
Kocham was dziewczyny i dziękuję za 3900 wyświetleń O.o
Jesteście NAJLEPSZE NA ŚWIECIE <3333

11 komentarzy:

  1. Ohh no to przeciesz jeszt najzajebistrzy bloog na świecie!!!!!!!! Czekam na nexta i weny kochaniutka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebisty.
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeahh! Ale świetne. Normalnie boszkie. Euheheuehehehehehheh. >
    Jeju, niech oni juz będą razem!!! Trolololo . Normalnie zajebiściarnie. Coś czuje, że dziś dla ciebie rymuje ;DDd
    Mła

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej.. w końcu zgoda! ;]
    Wyzaisty rozdział, jak wszystkie ;p
    Aaa...m już s się next'a doczekać nie mogę aż mi się ręce trzęsą.
    Czekam, weny i pozdrawiam ;D
    Nat. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział
    pogodzili się , hurra
    szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  6. No i co ja mam Ci powiedzieć???!!!!!
    To się robi śmieszne!!!!
    Za każdym razem jestem zmuszona powtarzać to samo, bo mi się słownik skończył!!!!
    No ale cóż... Taka prawda więc trzeba ją powtarzać :D
    Rozdział Rewelacyjnie Nieziemski ;)
    I just say brilliant chapter :D
    Trzeba coś urozmaicić hehe
    No po prostu jesteś najwspanialsza i już !!!
    Kocham Cię Córciu moja Chrzestna :*****
    I czekam na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. stryjenko! wybacz, że dopiero teraz kom, ale nie było mnie wcześniej w domu, wiesz trening itd. xd
    rozdział jest laksfnjhsdgkdhhfdjhghjkfdhjkgdfughdfguk (widzisz nie umiem się wysłowić xd) ZAJEBISTY! :D
    pogodzili się, kissy, oh yeah ♥
    dziękuję za deda skarbie ;* :3
    next! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm! Nie podoba mi się!
    To jest boskie!
    Będą razem??
    Co będzie dalej??
    Kocham i czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra, 9 kom, ma być rozdział, bo od środy mnie nie ma! ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  10. super rozdział i cały blog.kocham po prostu<3 to opo jest wspaniałe,bo zupełnie inne niż wszystkie.to jest już 10 komentarz więc next już powinien być :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty blog, rozdział i autorka :*
    Czekam z niecierpliwością na następny wspaniały rozdział <3

    OdpowiedzUsuń