czwartek, 9 sierpnia 2012

Rozdział 7 :]

Zjedliśmy obiad i tata wstał :
- No dobra panowie , jedziemy do studia - powiedział i zaczął iść w stronę wyjścia a za nim cała nasza reszta .
- Sidney , może chcesz jechać z nami ? Zobaczysz mistrzów przy pracy - powiedział z uśmiechem Tom 
- Nie , Sidney nie może jechać bo będziemy omawiać sprawy o których ona nie musi wiedzieć - rzekł mój tata poważnie
- No wiecie , jakieś tajemnice - powiedziałam z udawaną powagą  na co chłopaki się zaśmiali
- Bardzo śmieszne - mruknął tata - Jak wrócimy to obgadamy ważną sprawę . Wszyscy - dodał i wyszli do limuzyny która na nich czekała . 
Pomachałam im i poszłam do siebie . Weszłam na internet i siedziałam na nim przez godzinę . Była już 16 więc postanowiłam , że pójdę do galerii i zobaczę czy jest coś ciekawego w sklepach . Założyłam conversy i wsiadłam na motor . Po 20 minutach już chodziłam po sklepach . Cały czas zastanawiałam się czy Nathan w zakładzie będzie udawał że jest coś między nami , czy faktycznie coś między nami jest . Nie przyznawałam się przed samą sobą , że on mi się podoba ale w głębi duszy chciałam żebym ja mu też się podobała , choć to pewnie nie możliwe . Odgoniłam te myśli od siebie i dalej spacerowałam po galerii . Jakoś nic nie powaliło mnie na kolana aż zobaczyłam sklep z full capami . Od razu pomyślałam o Nathanie i zakładzie . Weszłam do niego i oglądałam całe ściany z czapkami . Zobaczyłam czarną czapkę z białym napisem " Bad " i od razu ją założyłam . Strasznie mi się spodobała więc postanowiłam , że ją kupię . I wtedy wpadłam na pomysł , kupie Nathowi taką samą . Tylko jaki ma rozmiar ? A zadzwonię do niego przecież mam numer . Czekałam tylko chwilę :
- Słucham ? 
- Cześć Nathan , tu Sidney - powiedziałam 
- Co już się stęskniłaś ? - spytał ze śmiechem
- Chłopaki słuchają prawda ? - również spytałam
- Tak i dziwnie się na mnie patrzą - mruknął a cała reszta zaczęła mówić " nie prawda " itp , itd
- Jaki masz rozmiar czapki ? - spytałam
- A po co ci to wiedzieć ? - powiedział
- Bo kupię nam takie same . No wiesz , zakład - powiedziałam 
- A no dobra - powiedział zadowolony i podał mi rozmiar . Kupiłam czapki i poszłam po shake' a . 
Jakaś grupka chłopaków się na mnie gapiła i zaczęła za mną iść więc weszłam do sklepu z damską bielizną . Kiedy sobie poszli , wyrzuciłam kubek po shake'u , wsadziłam czapki do plecaka i wsiadłam na motor . W domu założyłam czapkę i siadłam w salonie , czapkę Nathana schowałam pod poduszką . Czytałam książkę gdy usłyszałam jak samochód wjeżdża na podjazd . Po chwili do salonu weszli wszyscy na czele z moim tatą . Ojciec kazał nam siedzieć w salonie a on sam poszedł zadzwonić . Nathan siadł obok mnie co wywołało lekką irytacje u reszty zespołu :
- Ładna czapka - powiedział uśmiechnięty 
- Dzięki - odpowiedziałam ze słodkim uśmiechem - Nathan tobie też kupiłam - dodałam wyciągając czapkę spod poduszki i zakładając mu na głowę 
- Dziękuję - powiedział Nathan i pocałował mnie w policzek 
- Nie ma za co - również go pocałowałam . Poszliśmy do kuchni i zaczęliśmy jeść kolacje . Po posiłku znowu zasiedliśmy w salonie , mój tata strasznie się niecierpliwił :
- Mamy problem . Ja i Lucy musimy wyjechać na tydzień więc będziecie radzić sobie sami . Limuzyna będzie po was przyjeżdżać numer do kierowcy ma Sidney . Ponieważ nas nie będzie na razie tylko będziecie nagrywać po kilka godzin dziennie . Sidney pieniądze masz na koncie . Dobrze ? - popatrzył po naszych ogłupiałych twarzach
- Tak - odpowiedzieliśmy wszyscy a tata skinął głową i zaczął wychodzić 
- A jeszcze jedno - odwrócił się do nas - Jeśli któryś się będzie dobierał do mojej córki zginie śmiercią męczeńską - rzucił i wyszedł . 
- To co robimy ?! - spytał radośnie Tom . 


Taki sobie ;p Nie bijcie ! Wiem , że wy mnie za to zjedziecie xd Dziś dla wszystkich czytelniczek ;*** Dziękuje za 1400 wejść ! O.o
Kocham was dziewczyny ! <333

12 komentarzy:

  1. Uhuhuhu wyczuwam niezła akcje ojca nie ma myszki harcują :D
    Będą baaardzo niegrzeczni !:D
    Nie , dobra odbija mi
    Jestem pierwsza więc mówię rozdział jest zajebisty (!!!!) a nie taki sobie ! Zapamiętaj juz się nie mogę doczekać co dalej !

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja.. wyczuwam.. ej ktoś znów grilla robi! no Bożeee,, znowu?! -,-' aa dobra wracamy do rozdziału xd
    rozdział jest świetny, ja chcę już nexta! wiesz, co robić ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj nastepny uuuuu robi sie niegrzecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała chata wolna + The Wanted + Sidney = Party Rocking na całego!!!
    Już się nie mogę doczekać następnego, a w niedzielę wyjeżdżam :[ i to na tydzień :[ Ale chyba będę miała dostęp do neta jeszcze nie wiem, postaram się przeczytać i skomentować.
    Rozdział po prostu iper-hiper-zajebisty ;p
    Czeakm na nn, weny i pozdrawiam.
    Nat. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział
    coś mi się wydaje , że dużo teraz będzie się działo
    pisz szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kachna, pokłony. ;D Ten blog bije na głowe wszystkie inne
    Całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak czytałam to takiego banana na twarzy miałam i dalej mam że aż mnie już policzki bolą :D
    A to za sprawą Twojego wspaniałego rozdziału :****
    I tak moja Młoda Panno, ja Cię zjadę!
    Ale za to że takie głupoty wypisujesz pod tymi Rewelacyjnymi rozdziałami!!!
    No skandal normalnie!!!
    Chcesz żeby matka zawału dostała???!!!
    Szlaban masz! Szlaban na wypisywanie tych głupot pod cudownymi rozdziałami! Możesz jedynie coś pozytywnego pisać :P
    Kocham Cię Kasiu moje najdroższa :*****
    Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne
    nie karz nam długo czekać
    co będzie kiedy wyjadą
    aww next dawaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuuuuuuuuuuper!
    Dawaj Nexta!!!
    Kocham Cię! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnyy ;P
    i like it ! ;*
    weeeeeeeny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo ale się będzie działo.:D
    Pisz szybko !
    Rozdział jak zawsze ZAJEBISTY <3

    OdpowiedzUsuń
  12. huhuhu . :D
    ale się będzie działo . ;p
    ja nie myślałam , że tom jest taki niegrzeczny .. i w ogóle reszta ..
    ojoj , murzynie mój przyznam , że to opowiadanie podoba mi się bardziej od poprzedniego . :*
    rozdziały są po prostu amazing .
    albo jak my wolimy nicely . xdd
    pisz następny . natentychmiast !!!
    bo wiesz , że reszta mówi , że cie spierze , ale jam to mogę zrobić naprawdę ! :D ♥
    kocham cię . jak będziesz grzeczna to dostaniesz kawałek ubrania Zgredku . <3

    OdpowiedzUsuń