piątek, 10 sierpnia 2012

Rozdział 8 :]

- W klubie gdzie miałam urodziny jest jakaś impreza . Możemy iść - powiedziałam a na twarzy każdego chłopaka pojawił się chytry uśmieszek
- Dobra , świetny pomysł - powiedział zadowolony Tom 
- To spotykamy się za godzinę w salonie - rzuciłam i pognałam na górę . Kompletnie nie wiedziałam co na siebie włożyć więc postanowiłam , że ktoś wybierze za mnie . Zapukałam do otwartych drzwi balkonowych Nathana i nie czekając na pozwolenie weszłam . Nath stał w pokoju w samych czarnych rurkach a w ręce miał koszulkę . Stanęłam jak wryta na co on się chytrze uśmiechnął :
- Co chciałaś ? - spytał z uniesioną brwią
- Pomożesz mi wybrać sukienkę ? - spytałam i przełknęłam głośno ślinę gapiąc się bezczelnie na jego klatę - Jak się ubierzesz - dodałam a on zadowolony założył koszulkę i poszliśmy do mnie . Nathan stanął przed otwarta garderobą i oniemiał :
- Matko ile ty masz ciuchów ! - powiedział oszołomiony
- Tam jest druga garderoba , mniejsza , na buty - pokazałam palcem na drugie drzwi a on mruknął pod nosem " jak można ? " i zaczął przeglądać sukienki . Po 15 minutach pomalowałam się i uczesałam . Gdy wyszłam z łazienki Nath już wybrał mi sukienkęszpilki :
- Będzie ci w tym ładnie - powiedział z uśmiechem 
- Mam nadzieję , a teraz wyjdź bo muszę to założyć - powiedziałam pokazując drzwi balkonowe
- Może ci pomóc ? -spytał ze śmiechem a ja wygoniłam go na balkon . Założyłam ubranie wybrane przez Nathana , wzięłam jeszcze małą , czarną torebeczkę i wyszłam na schody . Wszyscy już byli w salonie , usłyszałam fragment rozmowy:
- To ona ma pocałować a nie my - stwierdził Max
- To trzeba zrobić tak , żeby ktoś z nas widział - dodał Jay
- Ta ale jak już ktoś zobaczy to żeby się tego nie wypierał - prychnął Nathan 
- Właśnie a i jeszcze jedno . Randka i pocałunek nie muszą być razem , można jednego dnia iść z nią na randkę a drugiego się z nią całować - ogłosił Tom
- Dobra cicho bo chyba idzie ! - powiedział Siva i wszyscy zamilkli .
Domyśliłam się , że mówią o zakładzie . Zeszłam na dół a na twarzy każdego zagościł uśmiech .
- Ładna sukienka , świetnie w niej wyglądasz - powiedział Max a reszta pokiwała głowami
- Dziękuje , Nathan wybrał - powiedziałam z uśmiechem a Maxa zatkało 
- To co idziemy ? - spytałam 
-Tak - rzucili wszyscy i wyszliśmy na zewnątrz . Wsiedliśmy do limuzyny i odjechaliśmy . Po paru minutach już byliśmy na miejscu . Weszliśmy bez problemu bo jestem tu stałym bywalcem i ochroniarz wpuścił nas bez kolejki . Na początek siedliśmy przy stole i zamówiliśmy drinki . Chłopaki brali albo piwo albo Kamikaze a ja wzięłam szklankę Jacka Daniels ' a . Siva nie pił bo jak stwierdził chce chociaż raz być trzeźwy i pośmiać się z nas ale jak dla mnie to on musiał być trzeźwy żeby sędziować w zakładzie :
- Sidney , zatańczysz ze mną ? - spytał Tom
- Jasne - rzuciłam i poszłam na parkiet . Tańczyliśmy kilka kawałków a Tom nie szczędził mi komplementów i typowych tekstów na podryw . Potem tańczyłam z Jayem , Maxem i raz tańczyłam z Sivą . Gdy leciał wolny kawałek akurat każdy coś pił i nie mógł mówić więc ja szybko spytałam :
- Nathan zatańczysz ze mną ? Lubię tą piosenkę .
- Jasne - uśmiechnął się łapiąc nie za rękę i prowadząc na parkiet . Chłopaki odprowadzali nas , a raczej Natha morderczym wzrokiem . Nathan położył mi ręce na biodrach a ja zarzuciłam mu ręce na szyję :
- Chłopaki stwierdzili , że musisz ... - zaczął ale mu przerwałam
- Wiem , słyszałam wszystko . Oni muszą widzieć że się z tobą całuje - powiedziałam 
- To kiedy mnie pocałujesz ? Może teraz ? - spytał słodko się uśmiechając . Pochylał się nade mną delikatnie żebym mogla go pocałować , no w końcu jestem dużo niższa . Już stykaliśmy się nosami ale ja wtuliłam się w jego klatkę piersiową 
- Nie tak szybko bo się kapną że wszystko wiem - powiedziałam i zaraz pożałowałam swoich słów . Tak bardzo chciałam go pocałować ale nie teraz i nie tu
- Dobrze , rób jak uważasz - powiedział zawiedziony - Ale im szybciej mnie pocałujesz , tym lepiej - dodał i mocniej mnie przytulił opierając brodę na mojej głowie .   


Nie mogę wyrażać złych opinii bo mam szlaban ;/ Tak Mamo mówię o twoim zakazie ;p 
Rozdział dedykuję wszystkim czytelniczką ;* JEST , Martyna powiedziała że jest szansa na dostanie skarpetki ! W końcu będę wolna ! xd Już mam 1600 wyświetleń O.o 
O MY FUKIN GOD ;d
Kocham was <333  

11 komentarzy:

  1. Mhm, nie wiem co powiedzieć.
    Brak mi przymiotników do opisywania jaki jest zajebisty ;p.
    Ciekawa jestem jak to się dalej potoczy.
    Czekam na next'a, weny i pozdrawiam.
    Nat.

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo :D twoje opowiadanie jest jak narkotyk, właśnie przedawkowałam BUAHAHHAHAHAHAHHAAHHA! ^^ i widzisz jak mi odwala ^^ tak samo po tym, jak się dowiedziałam, że TW mają być w przyszłym roku w Polsce! :O AAAAAAAAAAAAAAA!
    dawaj nexta szybko stryjenko xd możesz być moją stryjenką? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to dalej będzie hmmmmmmmmm
    nie wiem więc pisz next
    świetny rozdział
    weny

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny
    super
    jestem bardzo ciekawa co dalej
    pisz szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJEBISTE :)
    Nie wiem jak jeszcze określić zajebistość tego bloga :*
    Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę jest szansa na dostanie skarpetki? Ale fajno xdd
    Rozdział boski, czekam na kolejny xd!
    Mła <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No i tak ma być :)
    I proszę mi tu ze mną na ten temat nie dyskutować :P
    A rozdział Idealny po prostu :***
    No ta końcówka zwaliła mnie z nóg :*****
    Jesteś wspaniała :)
    Kocham Cię mocno :***
    I czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaiste braciszku . ♥
    dostaniesz skarpete , ale dopiero wtedy jak będzie jakaś intryga ! xdd
    mam nadzieję , że wiesz , że to nie oznacza , że przestaniesz być moim murzynem . :D
    jak nie będzie intrygi - nie będzie skarpetki . ;p
    wysil ten swój móżdżek . zmarszcz czoło . ( może lepiej ci pójdzie myślenie ) xdd
    kocham cię mamo , a zarówno bracie ( jak w mondzie na sukces xd ) . ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Jak bosko!
    Zatkało mnie!
    Kocham Cię♥♥♥
    Weny kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. NO I GDZIE TEN ROZDZIAŁ?! NO JA TU CZEKAM! xd
    stryjenko, szybciej no! xd ja dziś zaciesza mam szybko :3 xd

    OdpowiedzUsuń