środa, 22 sierpnia 2012

Rozdział 18 :]

- Jaką niespodziankę ? - spytałam podniecona 
- Nie powiem przecież - powiedział ze śmiechem
- A gdzie ta niespodzianka ? - spytałam rozglądając się po salonie
- Chwila gdzie są chłopaki ? - popatrzyłam wymownie na Natha
- Wygoniłem ich z domu bo by przeszkadzali -powiedział i popatrzył na mnie uważnie
- Bardzo cie boli ? - spytał z troską
- Nie prawie w ogóle - powiedziałam 
- Dasz rade chodzić ? - spytał a ja kiwnęłam głową 
- To dobrze . Idź się przebierz ja czekam na dole - powiedział z uśmiechem 
- Po co ? - spytałam 
- Nie ważne , idź już - popchnął mnie w kierunku schodów .
Poszłam na górę i przebrałam się w to . Zbiegłam na dół gdzie czekał na mnie Nathan z bukietem niebieskich róż :
- To dla ciebie - powiedział z uśmiechem i dał mi bukiet
- Skąd wiedziałeś ? - spytałam wąchając kwiaty
- Mam swoje źródła - powiedział a ja wsadziłam kwiaty do wazonu . 
- To co ? - spytałam
- Jedziemy - odpowiedział łapiąc mnie za rękę .
Wsiedliśmy do mojego auta , Nath prowadził . Co chwila na mnie spoglądał :
- Nathan patrz na drogę - powiedziałam przekręcając mu głowę żeby patrzył przed siebie
- Nie mogę , za ładnie wyglądasz - powiedział z tym swoim uśmiechem
- Nie podlizuj się - wystawiłam mu język .
Dojechaliśmy i wyszliśmy z auta . Gdzie byliśmy ? Na całorocznym lodowisku :
- Niespodzianka ! - powiedział radośnie Nath i przytulił mnie od tyłu
- Umiesz jeździć ? - spytałam ubawiona 
- Nawet - powiedział i pociągnął mnie do środka . 
Nath zapłacił , założyliśmy łyżwy i poszliśmy na lód . Jeździliśmy w kółko trzymając się za ręce , od razu przypomniała mi się randka z Tomem . W pewnym momencie Nath popchnął mnie na barierkę :
- Zadowolona ? - spytał a ja w odpowiedzi namiętnie go pocałowałam
- To dobrze - uśmiechnął się i jeździliśmy dalej . 
W pewnym momencie w Natha w impetentem wjechała jakaś laska przez co obydwoje wylądowali na lodzie , podniosłam chłopaka :
- Przepraszam nie umiem jeździć - powiedziała owa dziewczyna uśmiechając się czarująco
- Chyba serio nie umiesz skoro jeździsz pod prąd - rzuciłam i pociągnęłam za rękę chichrającego się Nathana 
- Zazdrośnica - powiedział nadal chichocząc
- Odezwał się - wywróciłam oczami .
Po 2 godzinach wygłupów , śmiechów i okazywaniu sobie czułości wsiedliśmy znów do auta . Ciągle trzymaliśmy się za ręce " wyglądamy jak para " pomyślałam siedząc w samochodzie . Pojechaliśmy do jakieś knajpy gdzie zjedliśmy obiad i posiedzieliśmy trochę . Poszliśmy na spacer po drodze mijaliśmy fontannę . Przystanęłam udając , że coś mi wpadło do buta , Nath szedł dalej a ja korzystając z sytuacji ochlapałam go wodą a on podskoczył :
- Ej ! - wrzasnął a ja zaczęłam się śmiać
- Taki jesteś gorący , że musiałam cie schłodzić - śmiałam się z niego 
- O ty ! - krzyknął i też mnie ochlapał .
Chlapaliśmy się i chichraliśmy jak nienormalne dzieci . Byłam cała mokra więc zdjęłam buty i weszłam do fontanny tak jak inne osoby :
- Chodź ! - zachęcałam Natha
- Nie ma mowy - powiedział i śmiał się ze mnie .
Wygłupiałam się a on zaczął mi robić zdjęcia , poprosiłam jakąś dziewczynę żeby zrobiła mi z nim zdjęcie . Mieliśmy kilka fot i zbieraliśmy się do samochodu :
- Miss mokrego podkoszulka - powiedział Nath z zadziornym uśmiechem
Wsiedliśmy do auta , siedzieliśmy na jakiś ręcznikach żeby nic nie zamoczyć . W domu przebraliśmy się i wysuszyliśmy , mi zeszło trochę dłużej . Założyłam czarne leginsy i tunikę z napisem "I hate you bitch " i zeszłam na dół . Nath zrobił gorącą czekoladę i czekał na mnie w salonie . Gadaliśmy i co jakiś czas się całowaliśmy . Poszliśmy na górę do jego pokoju i wyszliśmy na balkon :
- Tutaj można by powiedzieć , wszystko się zaczęło - powiedział a ja kiwnęłam głową
- Więc tutaj zrobię to - powiedział i stanął przede mną i wyciągnął z kieszeni spodni jakieś pudełko - Sidney .... zostaniesz moją dziewczyną ?

Szczęśliwe ? ;d Mam nadzieje , że się podoba ^^ Dziś dedykacja dla :
~ Gumiśki - nie czuj się opuszczona ! xd ;****
~ Anku - dziękuję za wszystko ;***
Witam na moim blogu Monikę Pawlak ;)
Kocham was laski <333 
PS to jest jak coś moje gadu ;]  33615407

9 komentarzy:

  1. Ooooo ale się dzieje <3
    Kocham to :3
    Przecież to jest zajebiste :*
    Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww ;)
    Jestem wniebowzięta :D Ale nie dziewica ;P
    Ten rozdział jest taki piękny, że aż chciałabym Cię przytulić [!] :) Ale nie mam jak :(
    No uwielbiam Cię za wszystkie emocje i uczucia które we mnie wzbudzasz tym Cudownym opowiadaniem :*****
    Moja duszyczka skacze ze szczęścia mogąc czytać Twoje REWELACYJNE rozdziały :D
    Nawet nie wiesz ile sprawia mi to radości :)
    Kocham Cię Kasiu moja najukochańsza :****
    I czekam na więcej ;P
    PS. Ja nie wiem za co Ty mi niby dziękujesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział
    zostanie jego dziewczyną czy nie ?
    pisz szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh! Słodko!
    Oni będą razem, c'nie??
    Kasiu,Katarzyno(xDD) czekam na nexta!
    Kocham Cię<3
    A i powiem Ci coś jeszcze...Trolololo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeeeaaahhh! Od razu mi lepiej xdddd
    Dziękuję Ci ślicznie < robi oczy kot ze shreka > Jeszteś kuchana Kachno ;* i piszesz szwietne rzeczy xdd
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  6. UCH JESZT JUŻ !!
    NIE NO ALE SERIO SYDNEY Z NATHANEM CHLAPALI SIĘ I CHICHRALI JAK "DZIECIA ŚPECIALNA TROŚKA"XD
    JEDNO PYTANKO CZY TEN NAPIS NA TUNICE "I HATE YOU BITCH" TO DO NATHA JEST?
    JESZTEM CIEKAWA CO JESZT W PUDEŁECZKU...PIERŚCIONEK,NASZYJNIK CZY KOLCZYKI....
    BOSH ALE JA ŁOMNA JESZTEM WAŻNE ŻE OD SERCA:*
    DOBRRA KONIEC GWAŁCIANIA CAPS LOCKA.
    WEENY I CZEKAM NA NEXTA:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleee słodkiee ;***
    Zajebisty blog to wiesz, Kocham Cię i Twój blog to mogłaś jeszcze nie wiedzieć, ale już wiesz ;PPP
    Next'a oczekuję milordzieee ;*

    Monika ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. CUUUDDDDOOO<3<3zresztą jak zwykle...takie słodkie cudo to cudo<3 czekam na nexta
    i pozdrawiam(jak będe miała gg to się odezwę)

    to moje opo;http://thewantedjulcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to zakończenie, i rozdział i wszystko ;p
    Nom, aż mnie zatkało, nie wiem co powiedzieć... xd
    W końcu [chyba] razem!!! ♥
    Czekam na next'a, weny i pozdrawiam ;**
    Nat.

    OdpowiedzUsuń